boleh collect point p afrika + gi amerika tak transit tokyo

merasa lah naik dash 7 ke pangkor

hi, i forgot my BIG Shot Email ID + password

hi, i forgot my BIG Shot Email ID + password
Hi, In that case, kindly contact our customer experience team at 03 - 7718 0000 (Mon - Fri, 8am - 6pm). Thanks

lambat pulak MALINDO nak offer kad reward nih kat penumpang agar leh redeem FREE flight

TPP - isu terbaru after GST = so berjuanglah demi SAVE others gak not just sendiri je baru semangat

TPP - isu terbaru after GST = so berjuanglah demi SAVE others gak not just sendiri je baru semangat
lagi mencabar (jika BEKAS kp MOH ditangkap khalwat ngan pramugari2 cun, barulah ada respek berbanding staf hodoh sendiri + bini orang some more) lebih nikmat... ni baru dunia (baru leh jadi MENTERI vs TURUN pangkat pulak) lom lagi akhirat

con air or armageddon? Leaving on a Jet Plane... now lagu tema 7500 pulak!

vista pacific flight 7500? so coincident... lol!

vista pacific flight 7500? so coincident... lol!
"trans-pacific agreement" - goog lah

7500th OD :P


agak2 kemaruk + terlebih wang

ingin jimat di japan, sila klik ikon di bawah boleh tidur dalam bas malam tanpa had

Point Affiliate

backpackers' song

tak perlu beratur some more cuma print awal n simpan...

tak perlu beratur some more cuma print awal n simpan...
... jika nak jimat rm10 sekali cek in so klik imej di atas now

tuh yang semakin ramai nak p sana

RE of SA: Level 4 Wisma Chinese Chamber, 258 Jalan Ampang, 50450 KL Telephone: 03 - 4257 9433

RE of SA: Level 4 Wisma Chinese Chamber, 258 Jalan Ampang, 50450 KL Telephone: 03 - 4257 9433
list agent umrah berdaftar ngan saudi embassy di kL

mazidulakmal@yahoo.com 019-244 5354 & lppm.abdulaziz@gmail.com 010-235 8785 jika ditipu ejen travel

mazidulakmal@yahoo.com 019-244 5354 & lppm.abdulaziz@gmail.com 010-235 8785 jika ditipu ejen travel
saudi embassy patut ikut negara2 lain tak perlu ada orang tengah untuk uruskan visa mereka, barulah tiada lagi penipuan

Friday, May 11, 2012

Nampak > sopan kini...



AirAsia belanja RM15.37 juta jenama semula



SANTAI...Tan diapit pramugari dan pramugara yang memakai pakaian seragam hujung minggu baru AirAsia.
SYARIKAT penerbangan tambang murah, AirAsia memperuntukkan sehingga RM15.37 juta bagi melaksanakan penjenamaan semula imej mereka selepas beroperasi selama 10 tahun.

Ketua Kumpulan Komersial Air Asia, Kathleen Tan berkata, penjenamaan semula itu membabitkan identiti baru syarikat berkenaan khususnya dari imej korporat hingga ke pakaian seragam hujung minggu kru penerbangan.


“Buat masa ini, kami akan menumpukan penjenamaan semula pada hab utama di Kuala Lumpur, Bangkok dan Jakarta. “Ia akan dilakukan dalam tiga fasa berbeza dan dijangka lengkap sepenuhnya menjelang akhir tahun ini,” katanya selepas melancarkan identiti korporat baru AirAsia di Sepang, semalam.

Menurutnya, sejak AirAsia ditubuhkan 10 tahun lalu, tumpuan lebih banyak diberikan terhadap kestabilan kewangan dan pertumbuhan penumpang.


“Selepas 10 tahun menjalankan operasi dengan penuh cabaran, kami kini beralih tumpuan ke arah meningkatkan tahap keselesaan dan keseronokan penumpang.


“Malah, melalui kempen ini juga kami akan terus mengekalkan moto ‘Now Everyone Can Fly’ bagi mengingatkan kakitangan dan pelanggan kami mengenai tujuan utama AirAsia ditubuhkan,” katanya. Menurutnya, pihaknya mengambil berat aspek penjenamaan dan mengetengahkan konsep menyeronokkan bagi memberi pelanggannya pengalaman yang lebih bermakna bersama AirAsia.

“Kami juga mahu pelanggan merasai pengalaman yang lebih bermakna dengan mendapatkan produk eksklusif AirAsia,” katanya.

No comments:

Post a Comment